Projekty

Uwielbiamy, gdy nasi klienci
czują sprawczość, moc oraz głębokie połączenie ze swoją
nową marką.

Cenimy wyzwania. Nie ogranicza nas styl, choć blisko nam do minimalizmu. Tworzymy logotypy, które odzwierciedlają unikalne połączenie twórców marek z własną mocą. 

Bodyfulness

Bodyfulness

SŁOWA KLUCZE: ciało  / harmonia / bezpieczeństwo / emocje / szacunek / samoświadomość / miłość / wolność / dotyk / zaufanieBranża: zdrowie i wellnessZakres prac: logo i brandingRok: 202101 | OPIS MARKIAutorska metoda pracy z ciałem stworzona przezdr Iwo Inę...

Finanse 360

Finanse 360

SŁOWA KLUCZE: zaufanie / poczucie bezpieczeństwa / wygoda / profesjonalizm / przewodnictwo / opieka / kreatywne rozwiązania / spełnianie marzeń/ wewnętrzny spokój / „ludzkie” oblicze finansówBranża: finanse i indywidualne doradztwo finansoweZakres prac: logo i...

House to Go

House to Go

SŁOWA KLUCZE: jakość wykonania / profesjonalizm i doświadczenie / komfortowa przestrzeń / innowacyjne i ekologiczne podejście / przyjemność wspólnych chwil / wakacje na zawołanie / radość i zabawa / śmiech z przyjaciółmiBranża: budownictwo Zakres prac: logo i branding...

Yoniversal Care

Yoniversal Care

SŁOWA KLUCZE: joni  / łono / pielęgnacja / ukochanie / kobiecość / ciało / moc / celebracja / zmysłowość / czuła obecnośćBranża: selfcare, wellnessZakres prac: logo i brandingRok: 202101 | OPIS MARKIYoniversal Care to marka wspierająca naturalną pielęgnację...

Ustawienia Systemowe

Ustawienia Systemowe

SŁOWA KLUCZE: przewodnictwo / spójność / harmonia / autentyczność / elitarność / droga / zmiana / transformacja / przełom / wolny duchBranża: rozwój osobistyZakres prac: logo i brandingRok: 202101 | OPIS MARKIMarka potrzebowała znaku-portalu, który zaprasza do udziału...

Portfolio #logojakamulet

Wybrane projekty stworzone dla klientów, którzy nam zaufali.

#FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Czy oferujecie tylko projekty logo?

W ofercie znajdziesz znacznie więcej niż logo i branding. Możesz dowolnie kształtować proces projektowy i w zależności od potrzeb dobrać dodatki, które wpiszą się w spójny projekt wizerunku marki. Materiały biznesowe (wizytówka, papier firmowy, teczka) oraz zestawy grafik do mediów społecznościowych bądź ikonki na stronę www wyceniane są oddzielnie. Zrealizujemy je dla Ciebie po zakończeniu głównego procesu projektowego.

Czy robicie również strony www?

Nie tworzymy stron internetowych, ale chętnie wskażemy Ci sprawdzone osoby od zadań specjalnych, zarówno twórców stron www, jak i autorów zachwycających sesji foto. Ufamy im, bo sami z nimi współpracujemy i cenimy wysoki poziom ich pracy.

Czy uzyskuję pełnię praw do mojego logo?

Tak, podpisujemy stosowną umowę potwierdzającą przekazanie praw autorskich do projektu wraz z nabyciem znaku na własność. Prawa do znaku otrzymujesz dopiero na zakończenie pracy i po uiszczeniu całościowej zapłaty. 

Czy można płacić w ratach?

Płatność odbywa się w dwóch ratach. Pierwsza to bezzwrotny zadatek na poczet początkowego etapu prac projektowych. Druga rata wnoszona jest na zakończenie procesu projektowego, a po jej zaksięgowaniu otrzymujesz pełen komplet plików. Wtedy również przechodzą na Ciebie prawa autorskie do projektu. Na obie płatności wystawiane są faktury. 

Czego nie uwzględnia wycena projektu?

  • Zakupu i licencji fontów (czcionek)
  • Grafik, tekstur, zdjęć stockowych i innych elementów, które wymagają posiadania licencji
  • Dodatkowych zmian i poprawek – powyżej trzech. Prace te są dodatkowo płatne i będą rozliczane za roboczogodziny (150 zł / godzina)

Czy możecie poprawić istniejący projekt?

Zdarza się, że przychodzi do nas klient, który pragnie odświeżyć wizerunek swojej marki. Pracujemy wtedy na gotowym brandingu.

Każdorazowo jednak potrzebujemy indywidualnie wycenić taki proces projektowy w zależności od zakresu prac – czy będzie to całkowita zmiana kolorystyki, wybór nowej typografii czy metamorfoza kompozycji złożonej z nazwy i znaku.

Dlaczego przedstawiacie 2-3 koncepcje logo?

Szanujemy cenny czas klienta oraz nasz własny. Wypracowaliśmy najbardziej efektywny model współpracy, w którym udało się wyeliminować kuszenie “na ślepo” setką przypadkowych propozycji.

W naszym procesie projektowym obie strony są aktywne i decyzyjne. Pierwszy, gruntowny etap pracy z fundamentami marki, uzupełniony o sesję online, pozwala nam zebrać tak dużo istotnych informacji o potrzebach klienta, że pokazywane 2-3 koncepcje są w stu procentach dopasowane do tożsamości marki. Co ważne, nie są to szkice wstępne, a wypracowane ścieżki, spośród których klient wybierze jedną, która go zawoła i głęboko poruszy.

Jeśli chcesz porozmawiać o zaprojektowaniu logo lub brandingu dla Twojej marki,
zapraszamy Cię do kontaktu.