Finanse 360

SŁOWA KLUCZE: zaufanie / poczucie bezpieczeństwa / wygoda / profesjonalizm / przewodnictwo / opieka / kreatywne rozwiązania / spełnianie marzeń/ wewnętrzny spokój / „ludzkie oblicze finansów

Branża: finanse i indywidualne doradztwo finansowe
Zakres prac: logo i branding

Rok: 2022

01 | OPIS MARKI

FINANSE 360 wspiera w budowaniu wolności finansowej

Marka skierowana do osób które :

  • starają się o kredyt i pragną przejść przez ten proces w poczuciu bezpieczeństwa i zaopiekowania
  • poszukują wiarygodnego, serdecznego przewodnika i profesjonalnego doradcy, który bierze klienta pod swoje skrzydła, widzi różnorodne perspektywy i pomaga mu wybrać opcję najbardziej korzystną dla niego.

02 | IDENTYFIKACJA MARKI

Logo marki

Logo o wolności, niezależności i perspektywie w branży doradztwa finansowego.

Syntetyczny znak mocy z orłem wyłaniał się cierpliwie w procesie twórczym. Przekazuje pewność i komfort bycia otoczonym opieką specjalisty. Wysoki lot i zaufanie do siebie. Fragment Ziemi widoczny gdzieś w dole. Orzeł symbolizujący odwagę, szerokie i holistyczne patrzenie, opiekuńczość, majestat. Ptak o szeroko rozpostartych skrzydłach przywodzących na myśl wsparcie, niezależność, otwartość lotu we wszystkich kierunkach świata. Lotu na własnych warunkach!

03 | MOODBOARD I TYPOGRAFIA

Zdjęcia przenoszą w podróż pod skrzydłami zaufanego przewodnika, z którego pomocą staje się możliwe spełnienie marzeń o upragnionej podróży, kwitnącym biznesie bądź własnym domu – w mieście czy blisko Natury.

Fonty marki spotykają się w równowadze, gdzie subtelne Dosis Light buduje główny przekaz, a Cera Round Regular wzmacnia tytuły i akcenty.

04 | TEKSTURY

05 | OPINIA O WSPÓŁPRACY

Praca z Justyną i Marcinem nad logo-amuletem była dla mnie wielką przygodą. Ich chęć poznania mnie, tego co dla mnie ważne i wartościowe, moich skojarzeń, odczuć, emocji sprawiła, że podjąłem podróż w głąb siebie. Do prawdy, do całej istoty tego, czym się zajmuję, rozpoznania i wyrażenia poprzez znak mojej roli w procesie wspomagania innych. Była to piękna podróż. Justyna i Marcin towarzyszyli mi, wskazując różne kierunki w procesie kreacji. Z Załogą będącą w ciągłym kontakcie i odpowiadającą bez wahania na moje potrzeby. W całym procesie czułem stuprocentowe zaangażowanie, prawdziwe słyszenie i widzenie, dbałość o detale oraz przepływ emocji i energii między nami.

Załogo, bardzo Wam dziękuję. Ubóstwiam Wasze dzieło – moje logo jest tak bardzo o mnie i obietnicach mojej marki.

– Tomasz Kaczmarek, Finanse 360

06 | SŁOWO OD NAS O PROJEKCIE

Tomek wykazał się przenikliwym spojrzeniem oraz autentycznością w nazywaniu swoich mocnych stron i talentów.

Ujął nas zdecydowanymi decyzjami, konkretnym podejściem do procesu twórczego, ale też wytrwałością w dążeniu do nazywania esencji i pragnieniem dotarcia do takiego miejsca swojej mocy, z którego może czerpać jako twórca marki. Dziękujemy!