Bodyfulness

SŁOWA KLUCZE: ciało  / harmonia / bezpieczeństwo / emocje / szacunek / samoświadomość / miłość / wolność / dotyk / zaufanie

Branża: zdrowie i wellness
Zakres prac: logo i branding
Rok: 2021

01 | OPIS MARKI

Autorska metoda pracy z ciałem stworzona przez
dr Iwo Inę Łaźniewską.

To czuła, karmiąca marka o wielkich aspiracjach. Oferuje zestawy ćwiczeń dedykowanych wybranym partiom ciała, programy tematyczne (online) oraz warsztaty (na żywo) przywracające radość życia. Iwo wyróżnia niespotykana uważność, spokój i uziemienie, przejawiające się zarówno w pracy indywidualnej jak i grupowej.

02 | IDENTYFIKACJA MARKI

Logo marki

Ascetyczny, wyważony znak oparty na spirali zaprasza w czułą podróż do tajemnicy własnego ciała, wędrówkę po zdrowie i równowagę, po miłość do siebie samej/samego.

Logo występuje w dwóch gamach – chłodnej (turkusy) oraz cieplejszej, ekspresyjnej (fuksja i fiolet) – do wykorzystania w dwóch ścieżkach wiodących w ofercie BODYFULNESS.

Energia znaku porusza się po okręgu, jej ruch jest delikatny, a jednocześnie stabilny i zrównoważony. Ze spirali wyłania się też księżyc, symbol kobiecej energii życiowej.

03 | MOODBOARD I TYPOGRAFIA

Moodboard oddaje ducha i przekaz BODYFULNESS, zdjęcia ukazujące ciało w różnorodnych odsłonach stają się urzekającym zapisem podróży w kierunku odzyskania równowagi.

Font marki zbudowany na subtelnych zaokrągleniach koresponduje z łagodną linią znaku.

04 | TEKSTURY

05 | OPINIA O WSPÓŁPRACY

Praca nad moim logo ze Studio Załoga była niezwykłym doświadczeniem – uważnym, kreatywnym, pełnym czułego słuchania, odkrywania warstw, docierania do tego kim jestem. To, co się wyklarowało z naszej wspólnej podróży do sedna znaku, to Cała Ja – spójna i kompletna.

Załoga to piękne, kobieco-męskie, połączenie wsparcia dla każdego, kto szuka dla siebie logo. Justyna kobiecym czuciem, wewnętrznym „niuchem” odgadywała moje emocje, smaki, temperaturę, poezję dotyku, kobiecość czucia, moc serca. Marcin z wnikliwością przekładał to w prostą, czystą formę. Czułam się przez nich usłyszana, zobaczona, najważniejsza. Do twarzy mi z moim logo.

– dr Iwo Ina Łaźniewska, Instytut Bodyfulness

06 | SŁOWO OD NAS O PROJEKCIE

To była przenikliwa, pełna konkretów, odkryć i zachwytów współpraca.

Od początku wiedzieliśmy, że pracujemy z motywem spirali. Jej ostateczny kształt objawiał się w swoim tempie, prowadząc nas wszystkich w głąb, ku wielości znaczeń. Iwo od pierwszego spotkania ze znakiem utożsamiła się z jego potencjałem i przekazem, podkreślając entuzjastycznie:  “To jestem ja”!