House to Go
SŁOWA KLUCZE: jakość wykonania / profesjonalizm i doświadczenie / komfortowa przestrzeń / innowacyjne i ekologiczne podejście / przyjemność wspólnych chwil / wakacje na zawołanie / radość i zabawa / śmiech z przyjaciółmi
Zakres prac: logo i branding
Rok: 2021
01 | OPIS MARKI
Mobilne domki typu #tinyhouse, projektowane i produkowane przez HOUSE TO GO.
Marka spełnia wielkie marzenia, budzi dziecięcą radość życia i otwiera drogi do wolności. Skierowana do osób które:
- pragną mieć własny mobilny dom, a jednocześnie kochają być w drodze
- są gotowe podejmować spontaniczne decyzje dopasowane do ich najbardziej żywych potrzeb
- wybierają komfort życia w otwartości na nieoczekiwaną zmianę perspektywy
02 | IDENTYFIKACJA MARKI
Logo marki
Minimalistycznie. Dom na kółkach. Prosty znak, w którym głównym bohaterem jest rysunek linearny występujący zarówno w monochromatycznej oraz niezależnej wersji, jak i na kilku barwnych tłach zgodnych z ustaloną paletą kolorów marki.
Kolory służą do komunikowania różnych wartości marki – fioletowy wyraża profesjonalizm i solidność rozwiązania, czerwony – wolność, życie na własnych warunkach i komfort z dobrze zaprojektowanej przestrzeni, natomiast żółty – frajdę, dziecięcy zachwyt i radość z wybranego stylu życia.
03 | MOODBOARD I TYPOGRAFIA
Moodboard jest żywą opowieścią drogi. W której jest miejsce na życie rodzinne, wypoczynek, pyszną kawę, wygodę, ale też pracę zdalną, jeśli zaistnieje taka potrzeba. W kilkunastu obrazach opowiada o potencjale życia na kółkach.
Stabilny, zdecydowany font Bebas Neue doskonale spotyka się z lekko pochylonym w prawo fontem Lato Italic, sugerującym bycie w ruchu. Równowaga i dopełnienie jakości tego, co solidne z tym, co lekkie i mobilne.
04 | TEKSTURY
05 | OPINIA O WSPÓŁPRACY
Strona estetyczna materiałów jest dla mnie bardzo ważna, i zależało mi, by identyfikację wizualną stworzyły osoby, które ukończyły szkołę artystyczną. Takie, które widzą więcej, czują proporcje oraz znaczenie kolorów. Zanim przyszłam do Justyny i Marcina miałam przemyślany model biznesowy i określoną grupę docelową, a moim wyzwaniem było stworzenie dobrej nazwy. Zaufałam intuicji Załogi w wyborze właściwego kierunku i nie zawiodłam się. W temacie kolorów i logo zdałam się na Justynę i Marcina.
Lubię pracę szybką i skuteczną, i taka miała tutaj miejsce. Cenię ludzi, którzy nie idą utartym schematem, potrafią słuchać, i jednocześnie umotywować wybór takiego, a nie innego rozwiązania. Polecam serdecznie współpracę z Załogą.
– Dorota Dabińska-Frydrych, House To Go
06 | SŁOWO OD NAS O PROJEKCIE
Jako fani minimalizmu mieliśmy dużo frajdy z projektowania znaku dla HOUSE TO GO.
Bardzo doceniamy tę inspirującą i pełną konkretów współpracę. Dzięki podejściu Doroty komunikacja była klarowna i błyskawiczna. Życzymy twórcom marki, by HOUSE TO GO niosło ludziom poczucie, że warto zadbać o dobre własne miejsce w świecie. W poczuciu wolności i bez przywiązania do jednego miejsca na Ziemi!